Citypark je v Ljubljani, 16. januarja, skupaj s predstavnikom podjetja E-prihodnost otvoril polnilno postajo za električna vozila, ki se nahaja v pritličju garažne hiše nakupovalnega središča. Ob otvoritvi je Boštjan Brantuša, vseslovenski Center manager, dejal, da se v podjetju vse bolj zavedajo pomembnosti učinkovite rabe energije.
»Zastavljenih globalnih ciljev v zvezi z zniževanjem rabe energije in omejevanjem emisij škodljivih snovi v okolje ne bo mogoče doseči brez korenitih sprememb na področju mobilnosti,« je ob otvoritvi polnilne postaje za električna vozila povedal vseslovenski Center manager Boštjan Brantuša. Polnilna postaja bo z današnjim dnem na voljo vsem obiskovalcem nakupovalnega središča, predstavlja pa zgolj prvo fazo osredotočanja na elektromobilnost, ki je eden izmed poglavitnih ciljev nakupovalnega središča v prihajajočem letu.
»Obiskovalci Cityparka, ki že uporabljajo električno vozilo, bodo lahko pridobili identifikacijsko kartico, s katero bodo napolnili svoje električno vozilo. Prav tako bodo lahko na portalu e.prihodnost.si preverili razpoložljivost polnilne postaje,« je še dodal Dejan Boštjančič iz podjetja E-prihodnost.
Pri Cityparku so otvoritev polnilne postaje podkrepili še z nagradno igro, v okviru katere so izbirali najboljše ime za polnilno postajo. Zmagovalka nagradne igre je bila Mia Majer, po zaslugi katere se bo polnilna postaja za električna vozila imenovala E-Cityparking, v zahvalo za kreativno pomoč pa ji bo Citypark podaril sodobno električno kolo.
Na novinarski konferenci je Boštjan Brantuša nekaj besed namenil tudi pregledu rezultatov poslovanja v letu 2012: »Predvsem smo veseli, da smo kljub stanju na trgu zadržali enako število kupcev kot v prejšnjem letu. Na ravni SES-ovih nakupovalnih središč nas je obiskalo 25 milijonov obiskovalcev letno, kar pomeni, da vsak Slovenec najmanj enkrat na mesec opravi nakup v naših nakupovalnih središčih. V letošnjem letu si želimo in prizadevamo, da bi omenjene rezultate še izboljšali, dodatno povečali število dnevnih obiskovalcev ter – kar je najpomembneje – polepšali dneve vsem, ki nam zaupajo.«
Toni Pugelj, CO Center managerja je povedal, da je bilo leto 2012 za Citypark prelomno predvsem zato, ker so v mesecu novembru pričeli s korenito prenovo celostne grafične podobe ter se tako javnosti predstavili s svojo prepoznavno rdečo nakupovalno vrečko, prenova podobe pa se bo nadaljevala tudi v letu 2013. Že v začetku februarja se bo nakupovalno središče predstavilo z novo osveženo podobo revije Citypark.
[nivo_slider source=”post” link=”image” size=”500×300″ limit=”10″ effect=”random” speed=”600″ delay=”3000″]
Klavdija Miklavžin, vodja marketinga NS Citypark, je ob koncu novinarske konference predstavila nove darilne bone SES-ovih nakupovalnih središč, ki so poimenovani Desetak. »Desetak je nov koncept darilnih bonov, ki obiskovalcem omogoča brezskrbno nakupovanje v več kot 350 prodajalnah in lokalih širom Slovenije. Predstavili smo ga kot novo slovensko nakupovalno valuto (10 EUR), saj omogoča nakupovanje po vsej Sloveniji (Europark Maribor, Citycenter Celje, Center Interspar Vič in seveda Citypark) ter po celotni ponudbi nakupovalnih središč: naj bodo to modna oblačila in dodatki, tehnika ali kulinarične dobrote. Z njimi smo uspešno konceptualno povezali nakupovalna središča ter, še pomembneje, obiskovalce iz vseh koncev Slovenije. Od sredine marca pa do današnjega dneva smo tako osrečili mnoge prejemnike Desetaka, natančneje, prodaja presega prodajo starih darilnih bonov, ki jih je imel vsak center posebej,« je dejala Miklavžinova, hkrati pa napovedala tudi prihajajoče praznovanje rojstnega dneva nakupovalnega središča Citypark, ki se bo odvilo v mesecu februarju, in bo letos presenetilo obiskovalce s prav posebnim zabavnim programom.