Lumar IG, tehnološko vodilni slovenski proizvajalec pasivnih in nizkoenergijskih montažnih objektov, je v neodvisni raziskavi »Best Buy Award«, ki je bila narejena med 1.200 anketiranci iz gradbenega sektorja v Sloveniji, prejel prestižno odličje »Best Buy Award« – Št. 1 – najboljše razmerje med ceno in kakovostjo – kategorija: montažne hiše. »Podelitev odličja Best Buy Award je za podjetje Lumar in naše kupce zelo pomembno, saj potrjuje, da smo v Lumarju dosegli to, kar smo si pred leti zastavili kot naš cilj. To je ponuditi tržišču hiše, ki predstavljajo najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. V današnjem času, ko smo iz vseh strani zasuti z različnimi izdelki potrošniške družbe, ki so namenjeni zgolj kratkoročni porabi, velikokrat pozabimo, da je pri izdelkih kot je hiša izjemno pomembno, da se odločimo za pravega partnerja. Z nakupom hiše Lumar dobijo kupci kakovosten topel dom z nizkimi stroški vzdrževanja in obratovanja, ter visoko stopnjo bivalnega ugodja,« je ob prejemu odličja povedal direktor podjetja Marko Lukić. Raziskavo »Best Buy Award« je opravila švicarska hiša ICERTIAS – International Certification Association (www.icertias.com) s sedežem v Zürichu.
Kupci si danes bolj kot kadarkoli želijo za svoj denar dobiti več, zato pri končni odločitvi še pozorneje pretehtajo ceno in kakovost ponudbe. Razmerje med primerno ceno in čim boljšo kakovostjo postaja za povprečnega evropskega potrošnika tako čedalje bolj pomembno. »Hiša je trajni izdelek z življenjsko dobo 100 in več let, zato je zelo pomembno, da je zgrajena optimirano in s kakovostnimi materiali. Na drugi strani je za samega kupca zelo pomembno, da pri tako veliki investiciji za svoj denar dobi največ-najvišjo dodano vrednost, tako z vidika vgrajenih materialov, kot kasnejše rabe energije ter samega servisa,« dodaja Lukić. Raziskava »Best Buy Award« švicarske hiše ICERTIAS ne meri moči znamke ali tržnega deleža, ampak izključno izkušnje in zadovoljstvo potrošnikov z razmerjem med ceno in kakovostjo na podlagi njihove osebne izkušnje ali izkušnje njihovih bližnjih. Na ta način kupcem olajša iskanje najbolj kakovostnega in cenovno najugodnejšega blaga ter storitev, tako na domačem kot na mednarodnem trgu.
Raziskava »Best Buy Award Construction 2013/2014« je potekala na področju Slovenije septembra 2013 na vzorcu 1.200 anketirancev. Anketirane osebe so bile izključno osebe povezane z gradbeništvom; zasebni investitorji, arhitekti, gradbeni inženirji in tehniki, gradbeni delavci, upravljavci gradbenih strojih, gradbeni nadzorniki itd. in posamezniki, ki imajo izkušnje na področju gradnje in opremljanja ter domači mojstri – tisti, ki sami za svoje lastne namene gradijo ali obnavljajo bivanjski prostor. Raziskava je zajela 30 kategorij oz. 30 vprašanj iz področja gradnje, opremljanja in obnavljanja.
Reprezentativnemu vzorcu anketiranih je bilo preko spletnega obrazca zastavljeno naslednje vprašanje: »Navedite ime proizvajalca montažnih hiš, ki po vaši osebni izkušnji ali izkušnji vaših bližnjih ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu.« Največje število anketirancev je odgovorilo Lumar, ki tako kot edino podjetje proizvaja montažne hiše z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo na celotnem slovenskem trgu. »Z optimiranim načrtovanjem, znanjem, izkušnjami, izborom materialov in večletnimi podizvajalci smo v podjetju Lumar poskrbeli za potrjeno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo,« je dodal Lukić.
V podjetju bodo tudi v prihodnje skrbeli za razvoj tehnologije in konstrukcijskih sistemov, ustrezno certificiranje in ponudbo novih tipskih hiš. To jim omogoča dobra prodaja v času krize, ko se marsikdo mora ukvarjati le s svojim preživetjem. V postopkih certificiranja tako že imajo nekatere nove konstrukcijske sisteme, ki bodo kupcem njihovih hiš ponujali še večjo izbiro energetsko varčnih in okolju prijaznih sistemov. V zaključnih dogovorih so tudi s potencialnimi partnerji, s katerimi bodo še dodatno izboljšali bivalno ugodje in energetsko učinkovitost vseh svojih hiš. Posledično bodo tako še zmanjševali stroške delovanja hiš v celotnem življenjskem ciklu in njihov ogljični odtis, ter kupcem še naprej ponujali najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.