GEBERIT, vodilni inovator na področju sanitarne tehnike, je ponovno stopil korak naprej v zagotavljanju najvišje kakovosti bivanja. V poslovnih prostorih na Leskoškovi ulici blizu BTC Ljubljana je otvoril svoj prvi razstavni salon v Sloveniji. V njem je prvič na enem mestu predstavljen reprezentativen nabor Geberitovih izdelkov, vključno s kopalniško keramiko in pohištvom blagovnih znamk Keramag in KOLO, ki so že od leta 2015 pod njihovim okriljem. Otvoritev salona je za izbrane predstavnike medijev in strokovne javnosti skupaj z Geberitovo ekipo izpeljala Nika Veger, ki je razkrila nedavno izkušnjo prenove svoje nove hiše in kopalnice, ter se prvič preizkusila v vlogi moderatorke. Geberitov salon je odličen dokaz harmonije dizajna in funkcionalnosti, saj omogoča predstavitev oblikovnih rešitev v povezavi z razlago funkcij, ki se skrivajo za površino. Prav tako pa omogoča tudi personalizirano strokovno svetovanje. Med dizajnerskimi kopalniškimi moduli pa sta se s svojimi akrobacijami sprehodila tudi F&B Acrobatics.
Prvi Geberitov razstavni salon je odličen dokaz harmonije dizajna in funkcionalnosti
Miran Medved, direktor Geberit prodaje d.o.o., je o novi Geberitovi pridobitvi povedal: »Ponosni smo, da je Geberit po svojih 150 letih tradicije in inovacij za sodobne kopalnice, v zadnjem letu razširil svoj prodajni program in se iz ponudnika vrhunskih kopalniških tehnoloških rešitev, ki so pogosto skrite za steno, postavil tudi v ospredje. Z razširitvijo prodajnega programa na keramiko z blagovnima znamkama Keramag in Kolo v letu 2015 Geberit tako aktivno izstopa iz stene v prostor. Nov razstavni salon nam omogoča prikaz večine asortimana vseh treh blagovnih znamk ter njihovo simbiozo v prostoru.«
»Z otvoritvijo novega salona stopamo korak proti uporabnikom naših izdelkov. Novi prostor nam omogoča predstavitev širokega nabora izdelkov, pospremljenih s strokovnim nasvetom. Razstavni salon se razprostira na površini 135 m2 in je namenjen širši javnosti, tako zasebnim kupcem, arhitektom, projektantom in ostalim zainteresiranim. Na enem mestu tako povezuje proizvajalca, arhitekta, inštalaterja in uporabnika. Tu lahko uporabnik ali arhitekt na enem mestu vidi izdelke in tehnologije v različnih izvedbah in barvah ter tudi preizkusi njihovo delovanje. Z nasvetom naših tehničnih svetovalcev lahko izbere pravo rešitev za svojo situacijo”, je ob tem še dodala Jana Pogačar, vodja marketinga Adriatic regije.
Nika Veger, uspešna blogerka in novinarka, ki je ravno dokončala prenovo hiše, je o opremljanju kopalnice razkrila: »Opažam, da v tem hitrem tempu življenja stranišča postajajo moderna svetišča. Vse pogosteje namreč ‘zadihamo’ prav na stranišču. Namesto, da bi iz njega oddrveli takoj ko opravimo svoje, še malo posedimo, posrfamo po telefonu in se delamo, da nas ni. Tudi sama v stranišče hodim pogosteje, kot me tišči in tam preživim dlje časa, da se skrijem pred otroki, obveznostmi in imam pet minut zase. Zato sem bila pri prenovi kopalnice in stranišča zelo pozorna, da je postala tempelj užitka in ne prostor za odstranjevanje vodnega kamna in to mi je uspelo prav z Geberitovimi elementi. Z novim razstavnim salonom smo končni kupci dobili priložnost za uporabniško izkušnjo, saj školjke, aktivirne tipke in še kaj lahko preizkusimo, da vidimo kako bodo funkcionirale v resnici.«
Janja Merše, Geberitova arhitektka, ki je zasnovala novi razstavni salon, je o dodani vrednosti novega razstavnega salona povedala: »V poslovnem prostoru Geberit v Ljubljani smo že doslej imeli prostor, namenjen predstavitvi naših izdelkov, ki pa je bil zelo tehnično usmerjen in namenjen v prvi vrsti inštalaterjem. Ker pa k nam prihajajo tudi končni kupci, ki bi želeli videti naše izdelke in potrebujejo strokoven nasvet, smo se odločili, da uredimo svoj salon. Velika prednost salona je v tem, da si lahko ogledajo celoten asortiman, kar je v prodajnih salonih naših partnerjev nemogoče. Tukaj stranke lahko vidijo na primer vse serije aktivirnih tipk v vseh barvnih različicah na enem mestu. Seveda so prikazani tudi vsi odtoki za pršne prostore, tuš WC-ji in rešitve za javne prostore iz Geberitovega asortimana. V salonu so glede na sklope izdelkov narejeni posamezni moduli, ki predstavljajo bodisi posamezne oblikovne linije, bodisi skupine izdelkov za posebne namene, kot na primer program za gibalno ovirane osebe in program za vrtce in šole.«
Mojca Berhtold, samostojna arhitektka, ki svojim strankam pogosto svetuje izbor Geberitovih izdelkov, je na koncu razkrila še nekaj aktualnih trendov sodobnih kopalnic: »Sodobni življenjski slog daje vedno večji poudarek videzu, udobju in dobremu počutju, kar se pozna tudi v kopalnicah. V kopalnici preživimo precej časa in če je ta primerno urejena, nam lahko predstavlja tudi prostor sprostitve in razvajanja. Geberitove inovativne ideje, tehnično kvalitetne in estetsko dovršene rešitve me vedno znova prevzamejo in z njimi lahko brezskrbno ustvarjam ambiente, ki zadovoljijo potrebe še tako zahtevnega uporabnika.«
Več informacij na www.geberit.si