Celje, 17. maj 2012
Dne 17. 5. 2012 je podjetje Weishaupt že 17. leto zapored organiziralo tradicionalni »Dan Weishaupta«. Okoli sto udeležencev – projektantov, instalaterjev, investitorjev, serviserjev, upravljalcev kotlovnic, predstavnikov poslovnih bank in javne uprave, predstavnikov medijev, se nas je zbralo pred malo kongresno dvorano v poslovni stavbi Celjskega sejma.
V uvodnem delu nas je pozdravil direktor podjetja Weishaupt, g. Henrik Dvoršak in se zahvalil, da smo se odzvali povabilu. Poseben pozdrav je namenil dvema starostoma slovenske energetike, prof. dr. Petru Novaku in inženirju Hegediču, ki sta še kljub letom, zelo aktivna.
Samo nekaj let nazaj se o okoljski problematiki ni kaj dosti govorilo. Danes pa ugotavljamo, da do okolja prijazna usmeritev ni nujno strošek. Lahko se celo izplača tako z vidika racionalizacije poslovanja, kot tudi boljšega imidža v očeh potrošnikov.
Podjetje Weishaupt bo tudi v prihodnje gradilo svoj razvoj in uspešnost poslovanja kot okoljsko odgovorno podjetje. Direktor je posebej poudaril, da tokrat ne bo govora o proizvodih in tehnologijah, marveč o storitvah kot podpori investitorjem, kupcem ter poslovnim partnerjem. Seveda pa to z drugimi besedami pomeni, da je treba poleg stalnega izboljševanja proizvodov, kontinuirano izboljševati odnos do kupcev oz. »bližino do stranke«. Tam, kjer Weishaupt prodaja svoje tehnične izdelke, je treba ponuditi kompleten paket storitev, kar je uspešno samo v primeru, če smo čim bliže kupcu. Prav temu vprašanju posvečajo v Weishauptu že od nekdaj posebno pozornost in lahko rečemo, da zasedajo vrhunsko pozicijo.
V nadaljevanju je direktor nakazal argumente, ki dokazujejo Weishauptovo vodilno vlogo glede bližine do strank.
- Na prvem mestu je vsekakor mnenje samega kupca. V Nemčiji so bili s strani strank pozitivno ocenjeni v preteklem letu, pri čemer so stranke povprašali o njihovem mnenju glede storitev, vse od prvega svetovanja, pa do oskrbovanja naprav v obratovanju.
- Weishaupt si je pri svojih partnerjih v stroki pridobil položaj, ki tudi v prihodnje predstavlja dober temelj za skupno rast. V Sloveniji še sicer niso tako uspešni kot v Nemčiji, vendar imajo jasno začrtan cilj in poti za dosego cilja. Ena od poti je tudi stalno širjenje hčerinskih podjetij, podružnic in pogodbenih partnerjev.
- Na področju gorilnikov ni znana podobna organizacija, kar je prava prednost pred konkurenco, da se organsko dalje širijo, naskok, od katerega njihove stranke v svojih poslih »profitirajo«.
- Iz dolgoletnih izkušenj vedo, kako izdelati energijsko varčne proizvode, s skrajno malo škodljivimi snovmi in kako te proizvode med sabo najbolje povezati ter upravljati, da delujejo optimalno.
Weishaupt beleži v letošnjem letu 20 let poslovanja in razvoja na področju Slovenije. Po tako dolgem obdobju so potrebne spremembe, katere narekujejo vse večje zahteve in potrebe tržišča – vse za boljši jutri.
V nadaljevanju je ga. Sandra Kiker, vodja prodaje in marketinga, predstavila način, kako še izboljševati »bližino do strank«, kar je naloga prodajne ekipe Weishaupt v Celju – obdržati in razvijati odnos do poslovnih partnerjev.
V zaključku uradnega dela smo prisluhnili slikovitemu orisu začetka industrije v Celju, katerega je podal g. Matija Plevnik, umetnostni zgodovinar.
Zatem smo se odpeljali na sedež podjetja Weishaupt, na Teharje, kjer so nas gostoljubno pričakali z aperitivom dobrodošlice. Za nas pa so pripravili tudi kulturnico – ogled razstave del petih priznanih celjskih umetnikov, ki je bila za vse nas posebno doživetje. Sledilo je kosilo z odličnimi kuharskimi mojstrovinami, ob spremljavi izbrane žlahtne kapljice. V zaključnem delu pa smo si ogledali še film Grad na Savinji in prisluhnili temperamentnemu nastopu skupine Strojmachine.
Letošnji Dan Weishaupta je bil resnično nekaj posebnega. V nepozabnem spominu pa nam bo ostal tudi zato, ker je drugi del dneva potekal na slavnostno okrašenem sedežu podjetja – z izvrstno kulinariko in enkratnim kulturnim doživetjem. Še zlasti gre pohvala podjetju Weishaupt za odlično organizacijo dneva. Sicer pa je rdeča nit oziroma glavni moto letošnjega Dneva Weishaupt kontinuirano izboljševati »bližino do stranke«
Prešerno razpoloženi smo se poslovili z željo, da se zopet srečamo v naslednjem letu.
[nivo_slider source=”post” link=”image” size=”500×300″ limit=”10″ effect=”random” speed=”600″ delay=”3000″]