Slovenska strokovna revija instalaterjev-energetikov

Prvi RAY-BAN Shop in Shop v Sloveniji

Manca-Špik-ob-zmagovitem-izboru-sončnih-očalDa je Ray-Ban blagovna znamka, ki ne samo da ima bogato tradicijo, temveč v svoji zgodbi uteleša tudi ekskluzivnost, lepoto in estetsko dovršenost, pritrjujejo tudi številna znana imena, ki se v javnosti nemalokrat predstavljajo prav z očali Ray-Ban. Edinstvenost in široko ponudbo očal Ray-Ban želimo predstaviti na čim bolj celovit način, zato vam, tokrat v Sloveniji, predstavljamo prvo in v tej regiji največjo trgovino Ray-Ban Shop in Shop. Gre za posebej zasnovan predel optike, v katerem je predstavljena samo blagovna znamka Ray-Ban.

Nahaja se v Optiki Feliks, njen koncept pa se ponaša z originalnim, edinstvenim Ray-Ban dizajnom, ki omogoča predstavitev modelov po osnovnih segmentih (icons, stylish, functional). Prednost tovrstne predstavitve je, da se lahko končni kupec samostojno odloča med očali blagovne znamke Ray-Ban in lažje izbere ustrezen model, ki bo zadovoljil njegove potrebe. Tako želimo kupcu predstaviti blagovno znamko na povsem originalen način ter mu omogočiti, da resnično doživi Ray-Ban kot celoto.

V trgovini je skupno predstavljenih 480 različnih očal Ray-Ban, s katerimi želimo zadovoljiti tudi najzahtevnejše kupce oziroma njihove želje in potrebe. Kolekcija pomlad/poletje se osredotoča na bistvo znamke – biti pogumen in neustrašno pokazati svetu, kaj si. Vrhunska, ikonična modna očala pogumno izražajo individualne osebnosti, talente in čustva, pri tem pa se ne bojijo nikakršne kritike.

Predstavniki-Luxoticce-Group-in-nekateri-znani-slovenski-obrazi

Kolekcije, ki jemljejo dih

V kolekciji še posebej zasije model Aviator z gradientnimi sijočimi lečami, korekcijska in sončna očala Clubround pogumno izrazijo čustva, model Round pa se sooči z vsako kritiko.

Model Optical neustrašno prevzame svojo vlogo, očala New Wayfarer pa gredo sanjam naproti brez zadržkov. Očala Metal Optical zaživijo v novih spremembah, medtem ko Round Optical odklopljeno stopajo v resnični svet. Nazadnje je tu še popolnoma neustrašen model Liteforce Wayfarer.

Blagovna znamka Ray-Ban je prava izbira za vsakogar, saj jo zaznamuj
ejo: drznost, avtentičnost, kakovost in funkcionalnost, brezčasnost, kultni status ter zgodovina in dediščina. Znamka v vsakem pogledu skrbi za zadovoljstvo in zaupanje kupcev.

 

Aleš-Pregl,-solastnik-Optike-Feliks-in-Saša-Lendero

 

Izberimo original in zaščitimo svoje oči

Maja-Založnik-z-novimi-sončnimi-očaliKakovost in profesionalen pristop blagovne znamke Ray-Ban se odražata v mnogo njenih lastnostih. Servisna služba je ena najpomembnejših storitev, ki jo zagotavljamo končnim kupcem za primere reklamacij. Poleg tega so izrednega pomena tudi kontrolni testi (teh je preko 30), ki se izvajajo na vseh proizvodih, še preden gredo na tržišče, da se zagotovi njihova kakovost. Sončna očala nudijo zaščito pred UVA- in UVB-žarki, saj ne smemo pozabiti, da so oči en od najpomembnejših, a tudi najobčutljivejših organov, zato je nujno poskrbeti za njihovo zaščito. Zaradi številnih nevšečnosti, ki bi lahko nastale, in zaradi vseh  posledic, ki jih sonce prinaša, je nujno zaščititi svoje oči s kakovostnimi sončnimi očali, ki morajo imeti ustrezno zaščito (100 %) pred UV-žarki. Vse to nudijo le originalni proizvodi, ki jih blagovna znamka Ray Ban s ponosom daje na tržišče.

Želimo si, da bi se kupci za pomoč pri izbiri očal vedno obračali na pooblaščene prodajalce, ki jih lahko prepoznajo po oznaki ”Certified Dealer”, izpostavljeni na vidnem mestu zunaj prodajalne. Ti, namreč, ponujajo le originalne proizvode in ustrezne storitve.

[divider text=”Na začetek” divider_color=”#cd171c” size=”1″ margin=”10″][divider][/divider]

O znamki Ray-Ban:

www.ray-ban.com
Facebook.com/RayBan
Twitter.com/ray_ban
Instagram: @rayban

Luxottica Group S. p. A.

Luxottica je vodilna v oblikovanju, proizvodnji in distribuciji modnih, luksuznih in športnih očal. Njen portfelj vključuje lastniške blagovne znamke, kot so Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples in Alain Mikli, poleg tega pa tudi licencirane blagovne znamke Giorgio Armani, Burberry, Bvlgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co. in Versace. Globalna distribucija podjetja s prodajo na debelo pokriva 150 držav, dopolnjena pa je še s široko maloprodajno mrežo, ki zajema preko 7.000 poslovalnic, vključno z LensCrafters in Pearle Vision v Severni Ameriki, OPSM in LensCrafters v azijsko-pacifiški regiji, GMO v Latinski Ameriki ter Sunglass Hut po celem svetu. V letu 2015 je Luxottica objavila neto prihodke od prodaje v vrednosti približno 9 milijard evrov. V istem letu je imela okoli 79.000 zaposlenih. Več informacij o podjetju je na voljo na spletni strani www.luxottica.com.

V prihodnost usmerjene izjave

Ta tiskana objava lahko vsebuje v prihodnost usmerjene izjave, kot so definirane v Pravni reformi o zasebnih vrednostnih papirjih iz leta 1995. Tovrstne izjave lahko vključujejo tveganja in nepravilnosti ter druge dejavnike, ki bi lahko povzročili, da se dejanski rezultati materialno razlikujejo od predvidenih. Taka tveganja in nepravilnosti vključujejo, a niso omejeni na, sposobnost upravljanja vplivov trenutno negotovega mednarodnega ekonomskega stanja, sposobnost uspešnega sklepanja in integriranja novih poslov, sposobnost predvidevanja prihodnjega ekonomskega stanja in sprememb glede na želje potrošnikov, sposobnost uspešne predstavitve in trženja novih produktov, sposobnost ohranjanja učinkovitega distribucijskega sistema, sposobnost doseganja in upravljanja rasti, sposobnost pogajanja in ohranjanja ugodnih licenčnih dogovorov, razpoložljivost korekcijskih alternativ za očala na recept, nihanje in spremembe cen, spremembe lokalnih pogojev, sposobnost zaščite intelektualne lastnine, sposobnost ohranjanja stikov z obiskovalci naših trgovin, težave z računalniškim sistemom, tveganja v zvezi z inventarjem, kreditna in zavarovalna tveganja, spremembe davčnih režimov, pa tudi druge politične, ekonomske in tehnološke dejavnike ter ostala tveganja in nepravilnosti, ki se nanašajo na uradne dokumente podjetja Luxottica Group, pri vladni agenciji ZDA za vrednostne papirje in borzo – U. S. Securities and Exchange Commission. Te v prihodnost usmerjene izjave so postavljene od tega datuma in Luxottica Group se ne zavezuje, da jih bo posodabljala.

Podatki zapisa

Datum:
10 maja, 2016

Avtor:
Energetik

Kategorija:



Komentiranje ni na voljo.

Ads