JUB je s svojimi 7500 zvestimi uporabniki humanitarno podprl Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje pri barviti prenovi prostorov obmorskega letovišča
Družba JUB je v Sloveniji uspešno zaključila letošnjo spomladansko humanitarno akcijo JUPOL Classic, s katero je s skupaj svojimi zvestimi uporabniki zbrala kar 750 litrov barve za barvito osvežitev prostorov otroškega letovišča Zambratija. Letovišče, ki deluje pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, številnim predšolskim otrokom in šolarjem v družbi izkušenih vzgojiteljev omogoča preživljanje aktivnih in brezskrbnih počitnic na morju. Družba JUB je ob zaključku akcije pripravila kratko slovesnost v prostorih JUB Design studia in ob tej priložnosti predstavnikom ZPM Ljubljana Moste-Polje simbolično predala letošnjo donacijo.
Izvršni direktor Željko Kovačevič je na slovesnosti poudaril, da v družbi JUB izjemno cenijo vlogo ZPM Ljubljana Moste – Polje, ki jo za podporo najšibkejšim ter z veliko mero empatije in razumevanja v naši družbi opravljajo v dobrobit otrok in mladostnikov: ”Z ZPM Ljubljana Moste – Polje tvorno sodelujemo že nekaj let in naša odločitev, da jim z letošnjo akcijo podarimo barve, s katerimi bodo lahko osvežili prostore otroškega letovišča v Zambratiji, je bila enoglasna. Veseli smo, da smo ob podpori naših uporabnikov zbrali kar 2 paleti barv in bomo tako v to obmorsko letovišče poslali kar 50 velikih veder s po 15 litri barve JUPOL. Vsi vemo, da mora biti otroški svet čim bolj barvit, zato naj bodo čim bolj prijetni tudi njihovi prostori, v katerih bivajo. Podobne dobrodelne akcije smo izvedli tudi na nekaterih bližnjih tujih tržiščih, kjer smo tako kot v Sloveniji nad odzivom naših uporabnikov izjemno navdušeni.”
Sekretarka ZPM Ljubljana Moste-Polje Tanja Petek se je za podporo družbi JUB toplo zahvalila: ”Veseli nas, da bomo z vašo pomočjo lahko že v septembru, ko se sezona počitnic konča in se začenja novo šolsko leto, lahko začeli z barvito prenovo prostorov v Zambratiji. V našem počitniškem objektu letno letuje več kot 1.200 otrok in je vsako sezono polno zaseden, vse več je tudi otrok iz socialno ogroženih družin. Z barvami JUPOL bomo prenovili prostore na skoraj 850 kvadratnih metrih tlorisnih površin, to pa pomeni, da bo 750 litrov barve več kot zadoščalo za barvanje 3.000 kvadratnih metrov stropnih in stenskih površin, in to v dveh nanosih. S predstavniki JUB-a si bomo v mesecu juniju prostore še predhodno ogledali in dogovorili še zadnje podrobnosti pred končno izvedbo. Še enkrat hvala vsem, ki ste nam pri tem srčno pomagali in izkazali svojo dobrodelnost.”
Ta družbeno odgovorna akcija je tako kot na domačem tudi na tujih tržiščih potekala v tesnem sodelovanju s trgovci z gradbenimi materiali, ki so svoja prodajna mesta ustrezno opremili s promocijskimi materiali, nekateri pa so vanjo vključili še lokalne slikopleskarje. Mag. Jelka Slatinšek, direktorica tržnega komuniciranja in odnosov z javnostjo za skupino JUB, je ob tej priložnosti na kratko predstavila njene končne rezultate: ”Aprila smo začeli s humanitarno akcijo JUPOL Classic še na Hrvaškem, v Srbiji in BIH, kjer je naš kviz v okviru nagradne igre rešilo skupaj kar 35.000 udeležencev. V vsaki državi smo se pred tem povezali še z nevladnimi organizacijami, da bi finančno in mateialno pomagali ogroženim družinam z otroki in pri tem poskrbeli še za barvito prenovo nekaterih javnih ustanov. Z rezultati te spomladanske akcije, kjer je tradicionalno v ospredju naša najmočnejša blagovna znamka JUPOL, smo tudi letos izjemno zadovoljni.”
V JUB-ovi slovenski akciji Združimo moči, ki se je zaključila konec aprila, je sodelovalo 7.500 respondentov, ki so na JUB-ovi spletni strani izpolnili simpatičen JUPOL kviz in izkazali svoje barvito znanje v povezavi z znanimi svetovnimi dogodki. Ker so se vsi sodelujoči v akciji potegovali tudi za lepe nagrade, so izmed njih izžrebali še 150 srečnežev, ki so prejeli veliko brisačo za na plažo.
Foto: arhiv ZPM