Slovenska strokovna revija instalaterjev-energetikov

Vodilna turistična in mednarodna hotelska veriga AccorHotels je z odprtjem Mercure in Ibis Styles Maribor City Center hotelov tudi uradno vstopila v Slovenijo

Orbis Hotel Group, strateški partner skupine AccorHotels, je odprl svoja prva dva hotela v Sloveniji, v partnerstvu s podjetjem Terme Maribor, d. o. o.

Orbis Hotel Group, strateški partner AccorHotelov v vzhodni Evropi, je odprl Mercure in Ibis Styles Maribor kot svoja prva dva hotela v Sloveniji, v partnerstvu s Termami Maribor, lokalnim partnerjem in investitorjem. Po prenovi sta oba hotela, razvita v okviru franšiznih dogovorov, sprejela svoje prve goste pod mednarodno blagovno znamko AccorHotelov 29. januarja 2018. Končni znesek investicije v delno prenovo obeh hotelov, vključno s hotelskimi sobami, avlo in restavracijami, je znašal  okrog 600.000 evrov.

mercur hotelOba hotela v centru mesta sta sedaj znana po novih imenih. Prej imenovan hotel Piramida se tako sedaj imenuje Mercure Maribor City Center****, nekdanji hotel Orel pa Ibis Styles Maribor City Center***. Oba hotela sta sedaj tudi uradno postala člana AccorHotelov, vodilne turistične in mednarodne hotelske verige, ki ima več kot 4.200 hotelov v 95 državah po celem svetu ter več kot 250.000 predanih profesionalcev, katerih namen je ustvariti občutek dobrodošlice pri svojih gostih.

Hotel Mercure Maribor City Center 4* s svojimi 77 sobami izreka dobrodošlico svojim gostom z zgodbo, povezano z eno najbolj vinorodnih pokrajin v Sloveniji, in vinsko trto, najstarejšo na svetu. Hoteli Mercure so po celotnem svetu drugačni in zelo lokalno navdihnjeni. Prizadevajo si za kvaliteto in spoštovanje lokalnih tradicij. Poznano je, da ima Maribor, skupaj s celotno štajersko regijo, več stoletno tradicijo pri proizvajanju kvalitetnega vina, značilnega za to območje, ki je eno od treh vinorodnih območij v Sloveniji.

Po drugi strani pa se pisana zgodba hotela Ibis Styles Maribor City Center 3* z 71 sobami opira na dejstvo, da je Maribor, ki je drugo največje mesto v Sloveniji, prostor izjemnih in mednarodnih kulturnih prireditev. Je tudi dom ene od največjih javnih kulturnih inštitutov v Sloveniji, Slovenskega narodnega gledališča. Eno od največjih praznovanj umetnosti – Borštnikov festival, ki predstavlja najboljše dramske uprizoritve profesionalnih gledališč v Sloveniji – navdušuje lokalno in širšo publiko že več kot 50 let. Potemtakem hotel, ki je tesno povezan z umetnostnimi uprizoritvami, predstavlja dober način interakcije s tradicijo v mestu, poznanem po visokem kulturnem profilu, ki dodaja elemente ponosa pri izrekanju dobrodošlice novim in starim gostom. Njihova izkušnja je povečana z različnimi baletnimi, dramatičnimi, opernimi in tragičnimi elementi ter različnimi atraktivnimi načini interakcije z njimi.

Ignacio Rodriguez Blas, direktor Term Maribor, pravi:

»S prenovo teh dveh hotelov nameravamo še bolj razvijati našo strategijo hotelskega menedžmenta, ki nas bo popeljala k temu, da postanemo eni od največjih in najuglednejših ponudnikov hotelov v tej regiji, posebno v Mariboru. Menimo, da smo s partnerstvom z Orbisom/AccorHoteli pridobili veliko znanja, višje standarde in boljše pogoje pri nudenju ponudbe tujim gostom

Orbis je vodilni operater hotelov v centralno-vzhodni Evropi z več kot 120 hoteli in edinim imetnikom licence za  znamko AccorHotelov v tej regiji. Z odprtjem Mercure in Ibis Styles hotelov v Mariboru, v partnerstvu s Termami Maribor, je Slovenija 12. država, kjer smo prisotni, in s tem še utrjujemo našo vodilno pozicijo v regiji,” je povedala Emeline Sykora-Wintrebert, vodilna pri razvoju AccorHotelov v jugovzhodni Evropi, Češki republiki in Slovaški.

Terme Maribor z novim obratom v hotelski menedžmentski strategiji

Omenjene spremembe in odločitve za partnerstvo s tako veliko in priznano hotelsko skupino, kot je Orbis/AccorHoteli, so del dolgoročne strategije podjetja Terme Maribor, d.o.o., ki se namerava vedno bolj osredotočiti na razvoj hotelske dejavnosti, kot del svoje glavne aktivnosti v prihajajočih letih.

Velika vidnost Maribora in hotelov na mednarodnem turističnem trgu, več obiskov tujih gostov, ki zaupajo priznani blagovni znamki AccorHotelov je samo nekaj prednosti, ki so zagotovljena pri partnerstvu z Orbisom/AccorHoteli. Z novo vizijo, svežo vsebino in atraktivno ponudbo bodo mestni hoteli Term Maribor zagotovo bili bolj privlačni svojim gostom, tako lokalnim kot tujim.

O Termah Maribor:

Podjetje Terme Maribor d.o.o. je pomemben ponudnik turističnih storitev v Sloveniji. Ponuja hotelske storitve, kongresno dejavnost, zdravstvo, wellness in gostinstvo v hotelih Habakuk, Piramida, Arena, Bellevue, Orel, Hostel Uni, Bolfenk in Videc, ter v restavraciji V gostilni Pri treh ribnikih. Za več informacij obiščite www.terme-maribor.si.

 

O podjetju Orbis Hotel Group:

Skupina Orbis Hotel je največja mreža hotelov na Poljskem in v Vzhodni Evropi. Orbis obsega 120 hotelov in je edini dajalec licence vseh blagovnih znamk Accor Hotels v 16-ih državah, vključno z Bosno in Hercegovino, Bolgarijo, Hrvaško, Češko, Estonijo, Madžarsko, Latvijo, Litvo, Makedonijo, Moldavijo, Črno goro, Poljsko, Romunijo, Srbijo, Slovaško in Slovenijo. Skupno ponuja 20.000 sob. Hoteli delujejo pod blagovnimi znamkami Sofitel, Pullman, Mgallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles in Ibis budget. Te blagovne znamke so priznane po vsem svetu in zagotavljajo kakovostne storitve različnih standardov, od luksuznih hotelov s petimi zvezdicami do takšnih z eno zvezdico.

Strateški partner Orbisa je ACCOR HOTELS

O podjetju AccorHotels:

Accor Hotels je svetovno vodilna skupina za potovanja in življenjski slog ter digitalni inovator, ki ponuja enkratne izkušnje v več kot 4.200 hotelih, naseljih in rezidencah ter v več kot 10.000 najboljših zasebnih domovih po vsem svetu. Podjetje AccorHotels, ki ima koristi od dvojnega strokovnega znanja kot investitor in operater s svojimi oddelki HotelServices in HotelInvest, deluje v 95-ih državah. Njegov portfelj vključuje mednarodno priznane luksuzne blagovne znamke, kot so Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, Onesinestay, Mgallery Sofitel, Pullman in Seissotel; kot tudi popularne butične blagovne znamke 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter in Adagio; precej cenjenih gospodarskih blagovnih znamk, kot so JO & JOE, ibis, ibis Styles, ibis Budget in regionalne znamke Grand Mercure, The Sebel in hotelF1. AccorHotels ponuja inovativne storitve od začetka do konca celotne izkušnje gosta, zlasti z nedavno pridobitvijo John Paula, vodilnega svetovnega servisa.

Podjetje AccorHotels s svojo  neprekosljivo zbirko blagovnih znamk in bogato zgodovino, ki je blizu petih desetletjih, skupaj z globalno skupino več kot 250.000 zaposlenih deluje po principu namenskega in iskrenega poslanstva: biti dobrodošel. Gostje imajo dostop do enega izmed najbolj nagrajevalnih hotelskih programov zvestobe – Le Club AccorHotels.

AccorHotels deluje v svojih lokalnih skupnostih in se zavzema za trajnostni razvoj in solidarnost preko programa PLANET 21, ki združuje zaposlene, goste in partnerje za trajnostno rast.

Accor SA je javno objavljen z delnicami na borzi Euronext Paris (ISIN koda: FR0000120404) in na trgu OTC (koda: ACRFY) v Združenih državah Amerike.

 Za več informacij obiščite accorhotels.group, accorhotels.com ali nas spremljajte na Twitterju in Facebooku.

Podatki zapisa

Datum:
februar 8th, 2018

Avtor:
Energetik

Kategorija:

Ads

Komentiraj

Morate biti prijavljeni za komentiranje.